Claim Cermin

Claim Cermin
Share this!
1) Bagaimanakah saya membuat claim cermin?
Hubungi kami 1300 13 8888 atau panel utama: 03-78737873. Kami akan memberikan no tel anda kepada panel. Panel akan menghubungi anda untuk tindakan seterusnya.
2 Bolehkah saya buat claim cermin selain cermin depan, maksud saya cermin sisi dan cermin belakang?
Boleh, silakan.
2) Adakah NCD akan hilang dengan membuat claim cermin?
Tidak, NCD anda akan kekal
3) Apa dokumen yang diperlukan untuk membuat tuntutan cermin?
Tiada apa-apa dokumen. Anda hanya perlu bawa ke bengkel. Semuanya akan diuruskan oleh kami.
4) Perlukan saya dahulukan wang kepada bengkel kemudian membuat tuntutan?
Tidak, kami akan terus membuat bayaran dengan bengkel
5) Bolehkan saya membuat tuntutan cermin 2 kali dalam setahun?
Anda boleh membuat tuntutan cermin tanpa had selagi tidak melebihi nilai sum insured cermin
6) Bolehkah saya bayar dengan duit sendiri kemudian membuat tuntutan?
Boleh, dengan syarat anda menyertakan gambar cermin sebelum & selepas, dan juga resit asal
7) Bagaimana jika tiada gambar?
Anda perlu membuat laporan polis. No report diperlukan